Direktlänk till inlägg 31 januari 2013

Djurplågare i Vagnhärad - Skar huvudet av en katt

Av Marina Wennberg - 31 januari 2013 17:37

Poserar på bild
med halshuggen katt

 

 

En man från Vagnhärad misstänks för djurplågeri sedan han enligt en polisanmälan har poserat på bild med ett avhugget katthuvud.

 
På bilden syns totalt fyra män, enligt den polisanmälan som upprättades i Östergötland men nu har skickats över till polisen i Nyköping. En av männen håller upp ett avhugget katthuvud, och en annan man håller i en kniv och i kattkroppen.
Enligt polisanmälan är den man som håller i katthuvudet identisk med en man som bor i Vagnhärad. Han misstänks därför för djurplågeri.
Bilden har skickats in till polisen. De tre övriga personerna på bilden är okända för anmälaren. Hur anmälaren har kommit över bilden framgår inte.
 
 
 

Hade ingen aning om att den här bilden var från Sverige. Inte för att det gör saken varken bättre eller sämre men utgångslähet är ju till bättre då det inte borde vara så svårt att identifiera dessa avskum.


Rykten har gått att bilden är manipulerad men jag har sett en hel bildserie på just detta så jag känner mig tämligen säker på att de är äkta.


Vad ska man då göra med vider som dessa? Vård, straff? Knappast va, de är gamla nog att veta bättre. Jag föreslår avrättning & då gärna utan insyn från myndigheter.


Här är namn på en av dom: Youssef Ben Ali (Jozeph Khane)

 

 

 

 Här är namnet på nästa as: Firas Mani



 


1.Name: still unidentified.
if anyone can shed light on this person then please let us know so we can update. we are sure that the link below to a further picture of the guy is not on his profile but someone elses.>> https://www.facebook.com/
photo.php?fbid=439068939470528&set=a.436997896344299.100688.100001022764280&type=1&theater


2. Name: Hamza Tchaki
Facebook: https://www.facebook.com/hamza.tchaki
Phone Number: 011-216-25946406
Extra: Currently Works at Tunisiana which you can contact at:011-216-22-120-000 or http://www.tunisiana.com/




3. Name: Kuorbam Uomama
Facebook: https://www.facebook.com/marwa.melki2
Address: sidi abedlahmide Sousse, Tunisia


4.Name: Firas Mani
Facebook: https://www.facebook.com/firas.mani.7
Phone Number: 011-216-23788222



Hjälp till att sprida detta på era bloggar/fb osv så polisen får tag i alla så de kan får sitt straff !

 
 
Fay marvelous

Fay marvelous

1 februari 2013 07:37

Jag tycker.. Avrättar man någon annan ska man själv bli avrättad, Enda undvikelserna är insekter.. Äckliga jävla horungar! hel morgonen förstörd..
Men är dom från Sverige eller vad?
Ha det bra /fay

http://marvelous.bloggplatsen.se

Marina Wennberg

1 februari 2013 14:32

Jag tycker att de förtjänar en plågsam död, Förstår inte hur man kan skada oskyldiga djur, barn äldre människor ja alltså levande ting som ej kan försvara sig.
Som jag skrivit så är de nästan helt säkert att två av dem bor i sverige annars har jag hört att detta är i holland vad som stämmer helt kan jag inte säga då jag inte vet.

Tack desamma/ Marina

 
maja

maja

2 februari 2013 03:31

Gud. Så jävla vidrigt!

Syster visade mig detta igår.. vart så jävla arg och ledsen!

Vem fan gör något sådant.. och vagnhärad... bor ju fan nästan där....

Jävla idioter det finns!

Blir arg nu med.. man gör inte så :(((

http://aldrig.bloggplatsen.se

Marina Wennberg

2 februari 2013 12:50

usch äckligt om de är så att du bor nära :S de är så himla sjukt förstår inte vad man har för fel när man vill skada någon annnan , spec ett oskyldigt litet djur , och sedan TA KORT PÅ DE ? :O Nä hoppas de blir fast tagna !

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marina Wennberg - 12 mars 2013 20:17

www.scandalbeauties.com/blogs/marinaw www.scandalbeauties.com/blogs/marinaw www.scandalbeauties.com/blogs/marinaw www.scandalbeauties.com/blogs/marinaw www.scandalbeauties.com/blogs/marinaw www.scandalbeauties.com/blogs/marinaw www.scanda...

Av Marina Wennberg - 4 mars 2013 00:09

Arg på allt och alla på hela livet faktiskt just nu skiter jag i allt ... dags att fucka ur !!!!                 ...

Av Marina Wennberg - 28 februari 2013 02:06


fyllde som sagt år igår fick en massa fina presenter här är en av dem dock ligger "presenten" i lådan vad tror ni de är?     ...

Av Marina Wennberg - 25 februari 2013 22:46


Japp om en 1h blir man 21 år då , gud vad tiden springer iväg känns som de var typ nyss man var 12 , hatar att vara vuxen så många måsten mycket lättare då man var liten :P Men men ska inte klaga att vara vuxen har ju sina fördelar de också. Idag...

Presentation


Välkommen till min "Lilla" blogg som så många älskar och hatar men endå fortsätter att läsa;)
Vem är då jag?
En tjej som bloggar om det mesta springer runt på stan ena dagen med alldels för höga klackar men endå fötterna på jorden, och nästa dag kan de

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Jag kan verkligen inte bestämma mig för hur jag vill ha mitt hår när de gäller färg. Vad tkr du/ni? dessa färger har jag haft
 Mörkrött
 Mörkrött/lila
 Svart
 Mörkbrun
 ljusbrun
 Blond och brunt underhår
 Blond i olika blonda nyanser = naturligt blond färg
 Platinablond
 svart med blonda slingor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<<
Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards