Alla inlägg under januari 2013

Av Marina Wennberg - 31 januari 2013 22:22

Ser just nu fråga olle det är varje torsdag kl 22:00 !

Har två bekanta som varit med förut , ganska intressant att se eftersom vissa har verkligen konstiga saker för sig,men kan inte påstå att de är onormala för vad är egentligen "normalt"??! Men vissa saker är sånt som jag aldrig själv skulle göra haha.

Ni som inte sett de borde se de kanske inte ni som är yngre som läser min blogg, fråga olle är nog för dem som är lite äldre :P


Ikväll handlar de mycket om dominans och BDSM iallafall!


                               

                                        


Ponny play - vuxna människor leker hästar, tycker de går till en överdrift när de gäller dominans skulle någon be mig leka häst skulle jag bara skratta skulle aldrig kunna vara seriös.

Men som sagt alla är vi väldigt olika.


Av Marina Wennberg - 31 januari 2013 20:52

Jag har samlat på porslinsdockor i flera år vet inte hur många jag har nerpackade hemma hos mamma&pappa, Och nu har jag börjat samla på barbiedockor dock inga vanliga utan väldigt exklusiva barbiedockor så har tyvärr bara en så länge, Kommer börja försöka få tag i fler då jag har större lägenhet och ett fint skåp som jag kan ställa dem i :)

Ska ta kort på den jag har då jag kommer hem till mamma&pappa,

Fick den av mami <3


                                    

Av Marina Wennberg - 31 januari 2013 20:33

Älskar alla dessa filmer med tinkerbell såg den nyaste nu ikväll (secret of the wings)
Rekomenderar den tror de är en av de bästa av dem alla <3
Älskar Disney filmer bäst finns nog ingen som e dålig :)
 
                               
 
 
 

                

Av Marina Wennberg - 31 januari 2013 17:37

Poserar på bild
med halshuggen katt

 

 

En man från Vagnhärad misstänks för djurplågeri sedan han enligt en polisanmälan har poserat på bild med ett avhugget katthuvud.

 
På bilden syns totalt fyra män, enligt den polisanmälan som upprättades i Östergötland men nu har skickats över till polisen i Nyköping. En av männen håller upp ett avhugget katthuvud, och en annan man håller i en kniv och i kattkroppen.
Enligt polisanmälan är den man som håller i katthuvudet identisk med en man som bor i Vagnhärad. Han misstänks därför för djurplågeri.
Bilden har skickats in till polisen. De tre övriga personerna på bilden är okända för anmälaren. Hur anmälaren har kommit över bilden framgår inte.
 
 
 

Hade ingen aning om att den här bilden var från Sverige. Inte för att det gör saken varken bättre eller sämre men utgångslähet är ju till bättre då det inte borde vara så svårt att identifiera dessa avskum.


Rykten har gått att bilden är manipulerad men jag har sett en hel bildserie på just detta så jag känner mig tämligen säker på att de är äkta.


Vad ska man då göra med vider som dessa? Vård, straff? Knappast va, de är gamla nog att veta bättre. Jag föreslår avrättning & då gärna utan insyn från myndigheter.


Här är namn på en av dom: Youssef Ben Ali (Jozeph Khane)

 

 

 

 Här är namnet på nästa as: Firas Mani



 


1.Name: still unidentified.
if anyone can shed light on this person then please let us know so we can update. we are sure that the link below to a further picture of the guy is not on his profile but someone elses.>> https://www.facebook.com/
photo.php?fbid=439068939470528&set=a.436997896344299.100688.100001022764280&type=1&theater


2. Name: Hamza Tchaki
Facebook: https://www.facebook.com/hamza.tchaki
Phone Number: 011-216-25946406
Extra: Currently Works at Tunisiana which you can contact at:011-216-22-120-000 or http://www.tunisiana.com/




3. Name: Kuorbam Uomama
Facebook: https://www.facebook.com/marwa.melki2
Address: sidi abedlahmide Sousse, Tunisia


4.Name: Firas Mani
Facebook: https://www.facebook.com/firas.mani.7
Phone Number: 011-216-23788222



Hjälp till att sprida detta på era bloggar/fb osv så polisen får tag i alla så de kan får sitt straff !

Av Marina Wennberg - 31 januari 2013 16:02

Har redan en Lv speedy 35 monogram.

Så nu har jag äntligen börjat min lv samling <3

De som står på tur i väskväg är en neverfull med monogram också.

Annars så blir de en matchande plånbok och ett par solglasögon till sommaren om jag ska till stockholm :)


 

Av Marina Wennberg - 31 januari 2013 15:54

Hittade dessa i min stökiga garderob nu när jag plockade lite här hemma typ glömt att jag ägde de, Lite speciella men de passar mig, (jag är rätt speciell som person tror jag)


Har säkert 10 par nya jeans som jag aldrig använt måste skärpa mig.


 

Av Marina Wennberg - 31 januari 2013 12:41

Ringde sjukhuset imorse och trodde jag skulle få vänta med att få en tid, men fick en nu 13.20, Skönt att få de bortgjort. Blir att ta en massa blodprover måste kolla så jag är helt frisk :)

För mig är de ingen big deal att ta blodprover och så då jag är så himla van känns som man är liksom uppväxt på de där himla sjukhusen (fast är ju typ de??) För bara nått år sedan fick jag lämna prover typ varje vecka pga en medicin men de behöver jag inte längre, SKÖNT!

Nu kladda på sig lite smink så man ser ut som en människa.


 

Presentation


Välkommen till min "Lilla" blogg som så många älskar och hatar men endå fortsätter att läsa;)
Vem är då jag?
En tjej som bloggar om det mesta springer runt på stan ena dagen med alldels för höga klackar men endå fötterna på jorden, och nästa dag kan de

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Jag kan verkligen inte bestämma mig för hur jag vill ha mitt hår när de gäller färg. Vad tkr du/ni? dessa färger har jag haft
 Mörkrött
 Mörkrött/lila
 Svart
 Mörkbrun
 ljusbrun
 Blond och brunt underhår
 Blond i olika blonda nyanser = naturligt blond färg
 Platinablond
 svart med blonda slingor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<<
Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards